یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کتاب تحقیق و پژوهش پیرامون حضرت رقیه علیها السلام

حوزه/کتاب تحقیق و پژوهش پیرامون حضرت رقیه علیها السلام از آثارحجت الاسلام والمسلمین جعفر تبریزی همراه با مجموعه گفتارها و استفتائات استاد الفقهاء و المجتهدین مرحوم میرزا جواد تبریزی منتشر ودراختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» ،کتاب حاضر شامل موضوعاتی مانند سخنان استاد الفقهاء و المجتهدین مرحوم میرزا جواد تبریزی در مرقد شریف حضرت رقیه(س)، زیارت نامه اول و دوم حضرت رقیه(س)،     استفتائات استاد الفقهاء و المجتهدین مرحوم میرزا جواد تبریزی در خصوص عزادری و حضرت رقیه(س)، تحقیق و پژوهش پیرامون دختران امام حسین(ع) است.

 در این کتاب همچنین به اهمیت عزادری بر شهداء کربلا و وظیفه مسلمانان در این رابطه و نسبت به قایع عاشورا  اشاره کرده و گفته است با مراجعه به روایت مأثوره از اهل بیت(ع) انسان درک درستی از عزادری پیدا خواهد کرد.

مؤلف در این کتاب اشاره ای هم به خراب شدن قبر حضرت رقیه(س) و نحوه تعمیر آن دارد و در صفحات پایانی هم شاهد درس هایی از سیره استاد الفقها میرزا جواد تبریزی در خصوص اهل بیت(ع) هستیم.

علاقمندان جهت تهیه این اثر، با شماره 02537743939-7744286 تماس گرفته و یا برای اطلاعات بیشتر به سایتwww.tabrizi.irg  مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha