دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 361354
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
13 آبان

حوزه/ اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان در بیانیه ای تاکیدکرد: ۱۳ آبان روز اعلام همبستگی جوانان با ولایت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کاشان، در بیانیه اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، به مناسبت فرارسیدن 13 آبان آمده است: یوم‌الله 13 آبان به‌عنوان یکی از سرنوشت سازترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبلور شجاعت، غیرت و سرافرازی جوانان این مرز و بوم است.

این روز سه واقعه مهم یعنی تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 43، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)‌ در 13 آبان 58 را در تاریخ مبارزات انقلابی ملت سرافراز ایران ثبت کرده است.

جامعه انقلابی ما به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان از 13 آبان 43 درس پیروی از رهبری، از 13 آبان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و ستم و از 13 آبان 58 درس ایمان، استواری و برائت از شیاطین و زورگویان را آموخته اند که مهمترین دستاورد آن شکسته شدن هیبت استکبار جهانی با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام بود.

اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از اقشار مختلف مردم دارالشهدای این شهرستان بویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، هیئات مذهبی، مداحان، اعضای کانون های فرهنگی و مراکز و خانه های قرآن، طلاب علوم دینی و فرهنگیان جامعه دعوت می‌کند با حضور وحدت آفرین و شکوهمند خود با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان، شهدا و فرامین مقام معظم رهبری در جبهه استکبارستیزی تجدید بیعت کنند و ثابت کنند در مسیر انقلاب، آرمان امام، شهدا و ملت تا پای جان ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha