دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
یادواره شهدا آران و بیدگل

حوزه/ همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر دومین یادواره شهدای روحانی شهرستان آران و بیدگل برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کاشان، دراین مراسم که به همت مدارس علمیه المهدی( عجل الله تعالی فرجه الشریف) فاطمه الزهرا(س) بیدگل برگزار گردید، جمع کثیری از طلاب و روحانیون  کاشان و آران و بیدگل شرکت داشته و به همراه سایر اقشار مردم به بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای روحانی پرداختند.

این برنامه که در جوار امام زادگان هاشم بن علی و فاطمه بنت العسکری برگزار گردید،  با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و مدیحه سرایی برادر  رزمنده حاج محسن افشاری آغاز گردید و با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان ادامه یافت.

وی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای روحانی، به بیان نقش فقاهت در عمق بخشیدن به مبارزه علیه استکبار پرداخت و بیان داشت: همانگونه که در دفاع مقدس روحانیت اصیل و با بصیرت به مبارزه علیه ظلم و استکبار معنی بخشیدند،  امروز  نیز باید سنگر علم و فقاهت به دست دوستان انقلاب و افرادی باشد که بر خواسته از فرهنگ شهادت طلبی و استکبار ستیزی هستند.

این فعال فرهنگی به بیان عوامل نفوذ بیگانگان در تمام بدنه ی انقلاب و از جمله حوزه های علمیه اشاره داشت و گفت:  مقابله با پروژه نفوذ، نیازمند برگزاری انتخاباتی با رویکرد رأی سدید و انتخاب فرد اصلح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha