جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خرمروز

حوزه/ رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی است و در سرنوشت صلاحیت نامزدها اعمال خواهد شد.

 حجت الاسلام قدرت الله خرم روز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به اجرای فرآیند انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: جدول زمانبندی هیئت نظارت استان، شهرستان و بخش ها طراحی شده و در مجموع ۶۳ نفر از اعضای هیئت ها فعالیت خود را شروع کرده اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث تعامل با مجموعه هیئت اجرایی انتخابات و تشکیل و تعیین اعضای هیئت ها کار دنبال می شود، ادامه داد:  در اولین فرصت زمانی این برنامه به اجرا درخواهد آمد.

خرم روز گفت: در بحث آموزش و سازماندهی شبکه نظارت، مجموع هیئت های نظارت و دفاتر شورای نگهبان استان و شهرستانها در حال برنامه ریزی است و سازماندهی و آموزش اعضاء در دستور کار قرار دارد.

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت مردم نسبت به سلامت و اطمینان از روند اجرای انتخابات، اظهار کرد: انتظار از نامزدهای انتخابات مخصوصا میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه باشت و گچساران با توجه به شرایط کرونایی این است که از تبلیغات زودهنگام و تجمعات خودداری کنند، مواظب سلامت مردم باشند و فضا را آرام نگه دارند.

وی بیان کرد: اگر کاندیدایی پایبند به قانون نباشد، در صورت بروز تخلفات انتخاباتی قطعا هیئت نظارت و شورای نگهبان بر اساس قانون عمل خواهد کرد.

خرم روز در پایان با بیان اینکه بعد از ثبت نام، فرآیند بررسی صلاحیت ها انجام خواهد شد، یادآور شد: تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی است و در سرنوشت صلاحیت نامزدها اعمال خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha