یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام حسن محمدی از برگزاری سومین همایش «اقوام و ادیان در مکتب سردار سلیمانی»، روز چهارشنبه در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی، امروز در جلسه شورای هیئات مذهبی ارومیه که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این که تبیین و مقابله با تحریف مهم ترین وظیفه هیئات مذهبی است، اظهار داشت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ هیئت محل تبیین است و در طول تاریخ نیز در برهه های حساس شعرا و مادحین با بیان فضائل و رشادت های اهل بیت در قالب شعر و نوحه، اهل بیت را از گزند تحریف ها حفظ کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های تبلیغات اسلامی فعال کردن هیئات های بانوان با همکاری حوزه های علمیه و شورای هیئات مذهبی است و لازم است در این زمینه بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و شهادت سردار سلیمانی تبلیغات اسلامی برنامه های متعددی دارد و هیئات مذهبی و روحانیون مستقر و مساجد ارومیه بر اساس عملیات طراحی شده در حال اجرای این برنامه ها هستند.

حجت الاسلام حسن محمدی از برگزاری مراسمات و جلسات تبیینی در ارومیه به مناسبت هفته بصیرت خبر داد و گفت: شب شعر در مکتب سردار سلیمانی با حضور مادحین و شعرای ارومیه و سخنرانی حجت الاسلام شیخ توحید ابراهیمی از یاران و همرزمان سردار سلیمانی به همت بسیج مداحان و با همکاری تبلیغات اسلامی در مسجد حاجی خان برگزار شد و سومین همایش اقوام و ادیان در مکتب سردار سلیمانی با حضور و سخنرانی مسئولین کشوری و لشکری و نمایندگان محور مقاومت روز چهارشنبه در ارومیه برگزار می شود.

وی با تأکید بر این که از هیئات مذهبی فعال در زمینه برگزاری کلاس های قرآنی تقدیر خواهد شد، افزود: یکی از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی در مناسبت های پیش رو برگزاری اعتکاف که به گونه ای گردهمایی مومنین است، می باشد و لازم است در این مورد نیز هیئات مذهبی همکاری لازم را داشته باشند.

سومین همایش «اقوام و ادیان در مکتب سلیمانی» در ارومیه برگزار می شود

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha