یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
استقبال نوجوانان شهر سرمست از اجرای برنامه های ورزشی مسجد

حوزه/ حجت الاسلام رضایی نژاد، مبلغ شهر سرمست گیلانغرب از استقبال خوب نوجوانان از تشکیل تیم ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت الاسلام فرشاد رضایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه گفت: با استقبال خوبی که نوجوانان شهر سرمست از حضور در مسجد و فعالیتهای فرهنگی نشان دادند، بر آن شدیم که اجرای برنامه های ورزشی را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: تا قبل از کرونا، کودکان و نوجوانان در مدارس و کوچه ها با انجام بازی های مختلف انرژی خود را تخلیه می کردند، اما رعایت دستورات بهداشتی محدودیت هایی را ایجاد کرد.

مبلغ هجرت شهر سرمست گیلانغرب با بیان اینکه درس خواندن از طریق فضای مجازی و در خانه منجر به افسردگی و چاقی در دانس آموزان می شود، گفت: در این فکر بودیم که با برنامه ریزی فرهنگی و ورزشی برای رفع این مشکل بیاندیشم که منجر به تشکیل تیم ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی گردید.

حجت الاسلام رضایی نژاد گفت: نوجوانان براساس هماهنگی با کانون فرهنگی مسجد جامع شهر سرمست گیلانغرب، ساعاتی از روز را در سالن ورزشی آموزش و پرورش به تمرینات ورزشی مشغول می شوند.

وی در پایان گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی برای نوجوان و جوانان با استقبال خیلی خوبی هم از طرف بچه ها و هم خانواده های آنها مواجه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha