یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
نشست صمیمی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ نشست صمیمی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست صمیمی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز شب کپگذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی حاضرین بعد از ادای فریضه نماز، مهمان سفره کریمانه اهل بیت عصمت و طهارت به همت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بودند.

در ادامه حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده مسئول مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز به بیان گزارش مختصری از فعالیت‌های این مدرسه پرداخت و اظهار داشت: مجموعه مدرسه ولی عصر(عج) به سمت یک مجتمع حوزوی بودن در حال حرکت است و علاوه بر سطح ۲، سطح ۳، مرکز تخصصی تبلیغ، راه‌اندازی دبیرستان پیش حوزوی و گروه‌های جهادی تبلیغی، دارای مجموعه دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی نیز می‌باشد که توسط آیت الله موسوی جزایری در سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده و امروزه حدود بیست کارشناس در آن به صورت ۲۴ ساعته مشغول پاسخگویی به سئوالات شرعی مردم هستند.

در ادامه آیت الله موسوی جزائری با اشاره به فرازی از خطبه پیامبر اکرم(ص) پیرامون ماه مبارک رمضان «أَنْفَاسُکُمْ فِیهِ تَسْبِیحٌ وَ نَوْمُکُمْ فِیهِ عِبَادَةٌ وَ عَمَلُکُمْ فِیهِ مَقْبُول وَ دُعَاؤُکُمْ فِیهِ مُسْتَجَابٌ»، اظهار داشت: در شب‌های آخر ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید این فرصت را قدر بدانیم و از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز را یک مدرسه موفق دانست و اظهار کرد: کارهایی که در این مدرسه علمیه انجام می‌شود، استمرار همان حرکت انقلاب است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان به خاطراتی از دوران انقلاب و فعالیت‌های انقلابی خویش اشاره کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha