چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ اسلام پرست گفت: تلاش داریم تشکیل شورای عالی رسانه استان را راه اندازی کنیم و در این راستا نیازمند یاری نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جهانگیر اسلام پرست امروز در دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهدافی که بسیج رسانه ای استان دنبال می کند، تشکیل جبهه واحد رسانه ای جریان انقلاب در آذربایجان غربی است و با توجه به این که نماینده ولی فقیه در استان فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی می باشد در این راستان نیازمند راهبری و توصیه های راهگشای حضرت عالی هستیم.

وی اضافه کرد: حضور جدی و مؤثر در عرصه تبیین یکی دیگر از برنامه های بسیج رسانه است، متاسفانه دشمن در موقعیت های متعدد از رسانه برای ضربه زدن به انقلاب نهایت استفاده را می برد، اما جریان انقلاب در این عرصه با خلاء مواجه است، خصوصا در عرصه روایت گری که لازم است وحدت رویه شکل گیرد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی عنوان داشت: یکی از مسائل و مباحثی که دشمن امروز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دستاویز خود قرار داده است، مسئله پوشش بانوان است و متاسفانه در این باره هم برداشت های غلط از مفهوم حجاب و عفاف را به خورد جامعه می دهد و هم به شانتاژ روی آورده است و لذا تلاش بسیج رسانه این است که بتواند زیبایی های حجاب و عفاف را از زبان علمای اسلام خصوصا امامین انقلاب به مردم تبیین کند.

وی در ادامه با بیان این که بسیج رسانه اهداف خود را در جهت تقویت جریان انقلاب مشخص کرده است، گفت: تلاش داریم تشکیل شورای عالی رسانه استان را راه اندازی کنیم و در این راستا نیازمند یاری نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هستیم.

اسلام پرست، نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین، ایجاد شبکه واحد رسانه ای استان، حمایت از رسانه ها و رفع موانع و امید آفرینی را از دیگر اهداف بسیج رسانه ای آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم همایشی با حضور رسانه ها و خبرگزاری های رسمی کشوری و خبرنگاران خارجی در ارومیه جهت معرفی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی آذربایجان غربی، در ارومیه برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: جشنواره ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهایی است که چند سالی است به تبع کل کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود و امسال نیز با هدف پرداختن به مهم ترین مسائل فرهنگی و اجتماعی استان برگزار می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha