جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 1097403
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تبریز

حوزه/ مدیر بقعه امامزاده سیدمحمدکججانی تبریز با اظهار اینکه به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب نمایشگاه «جواهرانه» به مدت سه روز برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام صمد خلیلی مدیر بقعه امامزاده سید محمد کججانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به همت آستان مقدس امامزاده سید محمد کججانی تبریز و حوزه حضرت خدیجه در حیاط امامزاده سید محمد کججانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه نمایشگاهی برپا شده روایتی از حیاست که قدمتی به اندازه تاریخ دارد و داستان هجمه به فطرت انسان ها که اولین قربانیش«زن» و مخلوق زیبای خداست، سخن از رسمی که خداوند به «زن» آموخت برای دیده شدن زیبایی اندیشه و هنر و عاطفه اش؛ برای آنکه همواره محبوب بماند و معشوق، رسمی دیرینه که نامش را می توان«جواهرانه» گذاشت.

مدیر بقعه امامزاده سید محمد کججانی اعلام کرد: در این نمایشگاه که هدف اصلی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است به تشکیل هفت غرفه پرداخته شده است که هرکدام درجای خود موارد مبسوطی راشامل می شوند.

وی از جمله این غرفه ها که شامل عکس و پوستر با موضوع سیر تاریخی پوشش و حجاب در دنیا با موضوعات :تاریخ پوشش و حجاب، تاریخ برهنگی، پوشش و حجاب در ایران، از آغاز تا امروز، حیازدایی استراتژیک، نتایج هرج و مرج جنسی که بصورت اینفوگرافیک در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است .

حجت الاسلام خلیلی با اعلام اینکه این غرفه ها با موضوعات مختلف از جمله ،غرفه کلیپ عکس و فیلم در رابطه با عفاف و حجاب، غرفه با حجاب چگونه می شوم، غرفه حس خوب ،غرفه مشاور حقوق زن و خانواده، غرفه ایستگاه سلامت، غرفه کودک و نوجوان و در نهایت سوالات و شبهاتی که در این رابطه ایجاد شده کارشناسان جوابگو هستند.

مدیر بقعه امامزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه حدود ۳۰ نفر جهادی فعالیت می‌کنند افزود: در این غرفه ها ۴۷ پوستر با موضوع حجاب و عفاف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد و افراد با مطالعه این پوسترها به سؤالات مطرح شده پاسخ می‌دهند و جوایزی دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به برپایی غرفه‌های کودکان و مشاوره گفت: اساتید رشته‌های مختلف در این غرفه‌ها در موضوعات خانواده، اعتقادی و تغذیه به زائران و مجاوران، مشاوره می‌دهند.
غرفه مسابقات جواهرانه سه روز بعدازظهرها در حیاط آستان مقدس امامزاده سید محمد کججانی تبریز پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha