یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سپاه پاسداران در عمل نشان داده است که همواره حافظ امنیت جان و مال ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان امروز معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: سپاه در عمل نشان داده است که همواره حافظ امنیت جان و مال ملت ایران است.

نماینده ولی فقید در استان کردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از چندین ویژگی ممتاز همانند معنویت، موفقیت، محبوبیت و مقبولیت بهره می‌برد که همین زمینه مقبولیت این عزیزان در بین ملت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: بی‌گمان هر فردی که به این خصلت‌های اخلاقی وارسته باشد انسانی موفق در این دنیا و آخرت خواهد بود.

وی گفت: بنده در مدت حضورم در کردستان شاهد تلاش‌های جهادی و فرهنگی بسیاری از سوی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بوده‌ام.

نماینده ولی فقید در استان کردستان یادآور شد: کردستان جزو استان‌های مستعد و با فرهنگ کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه در سال‌های اخیر کارهای بسیاری در این خط صورت گرفته است که بخش اعظمی از این کارها بر عهده سپاه استان بوده است.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام طاها توکلی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد و از خدمات حجت الاسلام علی جعفر نژاد تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha