چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1104790
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
ثی

حوزه / با حضور دختران خردسال شهدای مدافع حرم مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در تداوم اجرای برنامه‌های ماه محرم و صفر و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان واقعه عاشورا و حفظ ارزش‌های عاشورایی، مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و قرارگاه جهادی محله اسلامی حضرت علی اکبر(ع) کاشان تدارک دیده شده است.

این مراسم معنوی روز جمعه سوم شهریور مصادف با هشتمین روز ماه صفر بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان امام خمینی(ره) برگزار و دختران خردسال شهدای مدافع حرم همراه با خانواده های خود در آیین سوگواری دردانه امام حسین(ع) شرکت می‌کنند.

مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) با برنامه‌ نوحه خوانی و ذکر مصیبت در سوگ حضرت رقیه(س) با نوای اسماعیل اخباری، ضرب زورخانه، دکلمه‌خوانی در وصف کرامات این بانوی سه ساله، اهدای عروسک به دختران شهدای حرم، اجرای سرود و قرائت زیارت نامه حضرت رقیه(س) همراه خواهد بود که با حضور فاطمه سلیمانی یادگار سردار دل‌ها و با همکاری سپاه، فرمانداری و فرماندهی انتظامی کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha