پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
غزه

حوزه/ فاطمه حجازی سردبیر شبکه جهانی الکوثر در فضای مجازی نوشت: تاریخ از سکوت ۲۱ کشور عربی در اطراف غزه خواهد نوشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، با وجود شیرینی عملیات «طوفان الاقصی» که شکت سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و به اعتقاد کارشناسان در نیم قرن اخیر بی سابقه بود، جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و قتل عام دسته جمعی آنها در سکوت سازمان‌های بین المللی و حاکمان ۲۱ کشور عربی دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد.

فاطمه حجازی سر دبیر شبکه جهانی الکوثر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تاریخ خواهد نوشت که غزه به تنهایی مبارزه کرد، در حالی که اطرافش ۲۱ کشور عربی وجود داشت که مجهز به سلاح بودند، اما هیچ اقدامی نکردند و در قبال این جنایات سکوت اختیار کردند.

تاریخ از سکوت ۲۱ کشور عربی در اطراف غزه خواهد نوشت

ترجمه متنی که خانم حجازی منتشر کرده به این شرح است:

تاریخ خواهد نوشت که تدارکات و کمک‌های نظامی آمریکا برای حمایت از ارتش اشغالگر صهیونیستی از یک پایگاه هوایی به نام امیر الحسن در اردن برای کمک به صهیونیست‌ها اعزام شدند.

با تاسف شدید؛ تاریخ خواهد نوشت داوطلبان اماراتی داوطلب پیوستن به صفوف ستاره داود قرمز برای کمک به درمان مجروحان صهیونیست شدند.

با تاسف شدید؛ تاریخ خواهد نوشت که فرزندان غزه به غذا، دارو و آب در برابر چشم همه جهان نیاز دارند و جمهوری عربی مصر نمی‌تواند یک کامیون حاوی مواد مورد نیاز غذایی را برای کمک به مردم وارد غزه کند.

با تاسف شدید؛ تاریخ خواهد نوشت که غزه کوچک و ساده بیش از ۱۷ سال است که محاصره شده و ارتشی را شکست داد که ۲۱ ارتش کشورهای عربی از آن می ترسیدند.

با نهایت تاسف شدید....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha