دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام هاشمی اعتماد به وعده‌های الهی را مهمترین پیام و درس نبرد غزه عنوان کرد و گفت: درس وحدت و اتحاد از موارد موفقیت جبهه مقاومت فلسطین و غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نبرد تاریخی ملت غزه با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: مقاومت حدود ۵۰ روزه مردم غزه یک مدرسه بسیار ارزشمند برای همه مردم جهان است، غزه تنها یک باریکه چند صد کیلومتر مربع نیست بلکه غزه یک مدرسه و دانشگاه بزرگ به پهناوری جهان است، که صدای جهانیان را در آورد.

وی با ستودن ایستادگی و مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، ابراز کرد: این مردم جانانه در برابر ظلم و ستم رژیم اشغال‌گر قدس مقاومت نشان دادند و با همه مشکلات و نگرانی‌هایی که داشتند و دارند ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه موقت بوشهر، با بیان اینکه ملت فلسطین در این جنگ نابرابر پیروز هستند، گفت: کشورهای استکباری همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه هرچه در توان داشتند به رژیم صهیونیستی کمک کردند تا مانع نابودی آن شوند و مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی، لجستیکی، تدارکاتی و امکانات مدرن اطلاعاتی را بکار گرفتند.

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه اهداف اسرائیل در این جنگ محقق نشد، خاطرنشان کرد: برنامه دشمن کوچ مردم غزه بود، اما با مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی شکست بدی خورد.

امام جمعه موقت بوشهر اعتماد به وعده‌های الهی را مهمترین پیام و درس نبرد غزه عنوان کرد و یادآور شد: درس وحدت و اتحاد از موارد موفقیت جبهه مقاومت فلسطین و غزه در برابر رژیم صهیونیستی است و مردم غزه و جریان مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن نماد اعتماد انسان‌های مومن و مجاهد به وعده‌های الهی بر اساس آیات قرآن کریم هستند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اکنون فرهنگ بسیج به‌عنوان یک مکتب و گفتمان تبدیل شده است، امروز بسیج مدافع همه جانبه نظام اسلامی در برابر توطئه و دسیسه‌های دشمنان شده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه اکنون در غزه و جبهه مقاومت فرهنگ متعالی بسیج متبلور است، یادآور شد: بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی نقش مهم و تاثیرگذاری داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha