پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
قاری هندوستانی

حوزه/قاری شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور هند گفت: قبل از اینکه در راه قرآن قدم بردارم، زندگی آنقدر اهمیت نداشت ولی از وقتی قاری و حافظ شدم خداوند عالم خیلی عزت به من داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، منظور احمد، قاری هندوستانی مسابقات بین المللی قرآن کریم در حاشیه اختتامیه مسابقات در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲۵ ساله هستم و در رشته تحقیق قرآن کریم از کشور هند شرکت کردم.

وی افزود: از ۱۰ سال قبل فعالیت در این رشته را شروع کردم؛ البته از قبل آن نیز حافظ قرآن کریم بودم.

قاری شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور هند تصریح کرد: از سن ۱۵ سالگی ابتدا حفظ قرآن کریم را شروع کردم؛ طی این سال‌ها از انس با قرآن برکات بسیاری را در زندگی به دست آوردم.

احمد با اشاره به اینکه در مسابقات جهانی قرآن به میزبانی کشورهای ترکیه، مالزی، مصر و حالا ایران شرکت کرده گفت: در مسابقات مالزی رتبه چهارم، در مسابقات ترکیه مقام نهم و در مسابقات مصر نیز رتبه پنجم را کسب کردم.

وی سطح مسابقات را نسبت به دیگر کشورهایی که سفر داشته خیلی بالاتر و منظم‌تر عنوان کرد و گفت: داوران و دست‌اندرکاران هم برای برگزاری بهتر مسابقات خیلی تلاش کردند.

قاری شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور هند یادآور شد: قبل از اینکه در راه قرآن قدم بردارم، زندگی آنقدر اهمیت نداشت ولی از وقتی قاری و حافظ شدم خداوند عالم خیلی عزت به من داده است؛ همچنین مردم نیز از برکت قرآن نگاه و احترام خاصی به من دارند.

احمد ادامه داد: بیشترین تأثیری که قرآن در زندگی انسان دارد، موفقیت در همه بخش‌ها است؛ یکی از سفارشات خداوند متعال نیز اقامه نماز و تلاوت قرآن است، وقتی انس با قرآن داشته باشیم رضایت الهی هم حاصل می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha