شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پای صندوق های رای

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: این حضور، دهن‌کجی به دشمنان و نشان‌دهنده عزت و عظمت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،امروز در جمع خبرنگاران پس از رأی دادن در مصلای اردبیل، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: این حضور، دهن‌کجی به دشمنان و نشان‌دهنده عزت و عظمت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت و توسعه ایران خشمگین هستند، تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، زمینه را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان فراهم می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تأکید بر اینکه مردم با رأی خود می‌توانند امور کشور را ساماندهی کنند، گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، به شعار تحریم انتخابات «نه» گفته و مصلحت کشور را در نظر می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در ۴۵ سال گذشته همواره با رأی خود به دشمنان دهن‌کجی کرده‌اند، گفت: مردم امروز نیز در حساس‌ترین شرایط در صف‌های فشرده در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه منتخبان مردم باید با اراده و توان مضاعف در صحنه قانونگذاری حاضر شوند، گفت: جایگاه مجلس در رأس امور و به عنوان ریل‌گذار است و ریل‌گذاری صحیح می‌تواند اقتصاد و معیشت مردم را بهبود بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این کشور در مسیر پیشرفت روزافزون قرار گرفته و در چینش قدرت و صلابت کشورها و دول مختلف در بالاترین سطح قرار دارد.

حضور پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر اقتدار و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که مردم ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات، پایبند به نظام و انقلاب خود هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha