یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
۱۴خرداد

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی و از جمله شهرستان خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، میزبان ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری طی سخنانی در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل ابراز داشت: از آن جا که استان مرکزی زادگاه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است از این رو برگزاری مراسم ارتحال امام راحل برای استان مرکزی اهمیت ویژه دارد و تمامی بخش‌ها از جمله اعزام زائرین باید به بهترین نحو عمل شود و هیچ گونه کمبودی وجود نداشته باشد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر سی و پنجمین سالگرد امام راحل در استان به‌ویژه اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اندیشیده شده است. هماهنگی‌های لازم در فرمانداری‌های دوازده‌گانه استان مرکزی انجام شده و کمیته‌های خدمات‌رسانی نیز تشکیل شده است و باید همه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند. تمام امکانات و شرایط لازم برای اعزام زائران باید در نظر گرفته شود و ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی در اختیار کمیته‌ها قرار بگیرد.

معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه ایام ارتحال امام راحل فرصتی برای انتقال اندیشه‌های ناب آن حضرت، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است، تصریح کرد: امام خمینی (ره ) شخصیتی خودساخته، دارای کرامات و وصل به امامت بود که توانست با اندیشه خود اسلام را احیا کند و استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و همه باید دنباله رو امام راحل و ولایت فقیه بوده و قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

نظری عنوان کرد: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی امام خمینی (ره) به دنبال موشک باران مواضع رژیم کودک کش اسرائیل"امام وعده‌های صادق"، نامگذاری شده است که نامگذاری این شعار اهمیت مراسم ارتحال امام راحل(ره) را دو چندان کرده و در واقع بیعت با امامی است که وعده‌های صادق را عنوان کرده بودند. امام خمینی(ره) بشارت این امر را داده است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی‌ها سرزمین خود را پس خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha