دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
سید عبد الله غریفی بحرین

حوزه/ آیت الله غریفی از علمای بحرین با اشاره به حکم بازداشت جنایتکاران صهیونیست، گفت: این گام در صورت تحقق، موضعی جدی در مقابله با ظلم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای بحرین طی سخنانی گفت: رسیدگی به بحران های وطن، ابتدا مستلزم پرداختن به وجدان حاکمان است، اگر این وجدان آلوده، فاسد و مملو از نفرت بود، وطن در بدترین وضعیت قرار می گیرد.

ایشان افزود: حاکمان، رهبران و صاحبان مناصب حکومتی باید نسبت به زیردستان و ملت های خود دلسوزی بالایی داشته باشند و به جایگاه ظلم و ستم و استبداد تبدیل نشوند و حتی اگر مردم اشتباه یا لغزش کنند، عفو و گذشت و برخورد با خرد و دلسوزی بسیار لازم است.

این عالم بحرینی ادامه داد: اگر صحبت از فرمانداران، زمینه ساز سعادت ملت ها و امنیت و ثبات آنهاست، پس صحبت از ملّت ها نیز بسیار مهم است. پاسداری از میهن، همان گونه که بر عهده حاکمان و زمامداران است، بر عهده همه نخبگان و عموم اقشار ملّت ها نیز است.

ایشان تاکید کرد: زمانی که روند اصلاحات در جریان باشد و اصلاحات سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و بقیه مسیرهای اصلاحی در حال انجام باشد، وضعیت کشورها خوب خواهد بود.

آیت الله غریفی، تساوی دیوان بین‌المللی دادگستری بین رژیم مجرم صهیونیستی و مجاهدان شریف و مدافعان سرزمین و مقدسات و عزّت مردم فلسطین که برای سرزمین، عزت، کرامت و مقدسات خود می‌جنگند را محکوم کرد.

ایشان فشار آمریکا بر این دادگاه کیفری بین‌المللی برای وادار کردن آن به درخواست دستگیری برخی از رهبران فلسطینی که در حال مبارزه با تجاوزات صهیونیستی هستند را محکوم کرد.

این عالم بحرینی خاطرنشان کرد: دادستان عمومی در دیوان بین‌المللی دادگستری درخواستی مبنی بر صدور حکم بازداشت جنایتکاران صهیونیست به دلیل جنایات نسل‌کشی که علیه مردم فلسطین در غزه مرتکب شدند، ارائه کرد.

آیت الله غریفی تصریح کرد: گروهک قتل و کشتار بیش از سی و پنج هزار انسان بی گناه را که بیشتر آنها زن و کودک بودند، کشت و مساجد، خانه ها، مدارس و بیمارستان ها را ویران کرد.

ایشان با اشاره به حکم بازداشت جنایتکاران صهیونیست، گفت: این گام در صورت تحقق، موضعی جدی در مقابله با ظلم صهیونیستی با تمام وحشی گری و جنون آن خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha