دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
خنداب

حوزه/ امام جمعه شهرستان خنداب گفت: در برابر این همه تلاش اهل‌بیت (ع) در دستگیری بشریت و هدایت آنان به سوی بهشت و ارزش‌های بهشتی، عزم خود را بیشتر کنیم و تمام سعی خود را بکار گیریم تا با عمل به آموزه‌های تبیین شده آنان، هرچه بیشتر در مسیر رضای آنان قدم برداریم و پیوسته به یاد محبت‌ها و الطافشان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در نشست اخلاقی که در سالن اجتماعات مدرسه مهدیه این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، تصریح کرد: از ویژگی های شهید رئیسی این بود که ایشان یار خاص رهبری، انتخاب ایشان در روز میلاد امام هشتم و شهادت در شب میلاد امام رضا (علیه السلام)، هشتمین رئیس جمهور ایران، عبودیت، مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر، نماز شب خوان، عدالت محوری،خادم وخدمت گزار مردم، تواضع و دنبال تحقق آرمانهای امام راحل و شهداء بود.

وی در ادامه افزود: از امام رضا (علیه السلام) پرسیدند: بهترین بندگان چه کسانی هستند؟ امام رضا( علیه السلام) فرمودند: وقتی که موفق می شوند کار نیکی انجام بدهند شادمان می شوند و از خدا تشکر می کنند و می گویند توفیق خدا بود. وقتی گناه یا کار اشتباهی می کنند سریع توبه و استغفار می کنند و زمانی که نعمتی به آنها داده می شود شاکر می شوند. زمانی که مبتلا می شوند، گرفتار سختی ها و بلا می شوند صبر می‌کنند. زمانی که غضبناک می شوند عفو می کنند.

امام جمعه شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: چه خوب است ما نیز در برابر این همه تلاش اهل‌بیت(ع) در دستگیری بشریت و هدایت آنان به سوی بهشت و ارزش‌های بهشتی، عزم خود را بیشتر کنیم و تمام سعی خود را بکار گیریم تا با عمل به آموزه‌های تبیین شده آنان، هر چه بیشتر در مسیر رضای آنان قدم برداریم و پیوسته به یاد محبت‌ها و الطافشان باشیم.

وی گفت: رئیس جمهور شهید شخصیت بی نظیر و مصداق این روایت امام رضا (علیه السلام) بود. باید در این مصیبت بزرگ صبر کنیم که این مصیبت اراده ی خداوند بوده است و ان شاءالله خدا به ما توفیق بدهد که در این مسیر حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha