پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
انصاری

حوزه/ امام جمعه دانسفهان گفت: اگر اساس ازدواج همانند حضرت علی و حضرت زهرا به صورت ساده زیستی باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین, حجت الاسلام انصاری رامندی امام جمعه شهر دانسفهان در در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع دانسفهان ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد جوادالائمه به سالروز آسمانی ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا که در سال دوم هجرت انجام گرفت اشاره و این روز را به نام روز ازدواج نامگذاری شده است اشاره و عنوان کرد: این ازدواج ثمره بسیاری برای اسلام داشت و امامان معصوم ما ثمره این ازدواج هستند این ازدواج آسمانی بر ساده زیستی می‌باشد و این الگویی برای جوانان ما می‌باشد.

وی افزود: امروز ازدواج‌ها به صورت تجملاتی شده است که متاسفانه برخی از مسئولین با ازدواج تجملاتی برای فرزندان خود به زندگی تجملاتی دامن می‌زنند.

حجت الاسلام انصاری رامندی با بیان اینکه از عوامل افزایش سن ازدواج تجملات است، عنوان کرد: اگر اساس ازدواج همانند حضرت علی و حضرت زهرا به صورت ساده زیستی باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

امام جمعه شهر دانسفهان با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، عنوان کرد: مردم باید آگاه باشند در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دهند که مانند شهید رئیسی انقلابی و ساده زیست باشد.

وی عنوان کرد: آنچه که امروز بعد از شهادت شهید رئیسی مطرح است اخلاق انتخاباتی می‌باشد و کاندیداها باید اخلاق مداری نمایند و لذا مسئول باید تراز جمهوری اسلامی باشد و باید به دنبال خدمت باشد همانند شهید رئیسی که یک سبک و منش را ایجاد نمود در مناظرات انتخاباتی در جریان ریاست جمهوری خود در طول سه سال اخلاق مداری و خدمت صادقانه نمود، رعایت مرز تبدیل و تخریب در گفتگوها باید توسط کاندیداها رعایت شود.

حجت الاسلام انصاری رامندی با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی می‌تواند شاخصه شناخت اصلح باشد تصریح کرد: رعایت چارچوب نظام و قانون را داشته باشند و فضای انتخاباتی را مسموم نکنند و وحدت را از بین نبرند و جامعه را دو قطبی نکنند نقد گفتمان بکنند و شخص نباشد رعایت انصاف و نقاط ضعف و قوت را نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha