دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: مدیران وزارتخانه باید نخبگان جوان را به عنوان جوانی پویا در کانون خانواده خود بدانند و به نظرات آنها اهمیت بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی نخبگان و جوانان که در محل سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن توصیه به مدیران وزارتخانه برای توجه جدی به نظرات نخبگان، اظهار داشت: مدیران وزارتخانه باید نخبگان جوان را به عنوان جوانی پویا در کانون خانواده خود بدانند و به نظرات آنها اهمیت بدهند.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف خود در بدنه وزارت جهادکشاورزی، هم باید با امید و خستگی‌ناپذیری حرکت کرد و هم خودتان را با وجود داشتن مدارک عالی دانشگاهی بی‌نیاز از یادگیری ندانید و یافته‌های علمی خود را به بدنه وزارتخانه و عرصه کشاورزی منتقل کنید.

در پایان این گردهمایی یک روزه، نخبگان فعال در بخش‌های مختلف معاونت‌ها، سازمان‌ها و استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در حضور مدیران کل و مشاوران وزیر به بیان نظرات خود در راستای بهبود شرایط اداری و تحقق شعار سال به منظور کسب جهش تولید با همکاری نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان پرداختند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha