سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید آل‌هاشم نه‌تنها امام‌جمعه‌ای انقلابی، بلکه پدری مهربان برای جوانان تبریزی بود که بدون تشریفات و تکلّفات برای حل مشکلات مردم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با پدر شهید آل‌هاشم با اشاره به کلید واژه‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص این شهید استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: این شهید در پیشگاه ولی زمان، رهبر معظم انقلاب، مورد تکریم و احترام بود.

وی افزود: شهید آل‌هاشم نه‌تنها امام‌جمعه‌ای انقلابی، بلکه پدری مهربان برای جوانان تبریزی بود که بدون تشریفات و تکلّفات برای حل مشکلات مردم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کرد، بدون شک امام جمعه فقید تبریز مسئولی در تراز انقلاب اسلامی بود، جهادی خدمت کرد، مردمی بود و مردمی زیست و قلب‌های مردم دیار آذربایجان را ربود و به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی خاطرنشان کرد: شهید آل‌هاشم را نه‌تنها امام‌جمعه بلکه امام هر روزِ هفته مردم تبریز می‌گفتند، زیرا در روزمره‌های خود بدون تشریفات با مردم مومن و قدردان تبریز دیدار و گفت‌وگو داشت، به همین دلیل مردم تبریز در تشییع پیکر شهدای خدمت غوغا به پا کردند تا جایی که به گفته منابع محلی، تاکنون این شهر چنین جمعیتی به خود ندیده بود، البته طبق فرمایشات مقام معظم رهبری راه این شهدا به برکت خون آنها بیش از پیش ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید آل‌هاشم سه کلید واژه شامل سیدشریف، امام جمعه محبوب و امام جمعه معتبر برای وی مطرح کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی، با اشاره به بیانات سازنده شهید آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه و نوشته‌های وی، ادامه داد: شهید آل‌هاشم از منظر مردم، امام جمعه‌ای مردم‌دار، مردم‌دوست و عاشق مردم، متواضع، مهربان و خیرخواه، امام همه روزهای مردم آذربایجان در طول هفته بود، نه شب می‌شناخت و نه روز، به همه جا و همه کس در همه شرایط عشق می‌ورزید.

وی با اشاره به حضور ۳۹ ساله خود در ارتش و اینکه شهید آل‌هاشم استاد مدیریتی وی بوده، تصریح کرد: به همان مقداری که شما مردم آذربایجان عزادار شهادت شهید آل هاشم هستید، همه آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز عزادار بوده و دلتنگی کرده و برای وی دعا می‌کنند.

لازم به ذکر است در این دیدار پیام تسلیت امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرائت و سپس با حضور در مزار مطهر شهید خدمت با آرمان‌های این شهید سفر کرده تجدید بیعت و تحکیم میثاق نمودند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha