شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
ر

حوزه / با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه کاشان بنام شهید خدمت آیت الله رییسی نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این آئین از ابتکار رئیس دانشگاه کاشان در نامگذاری ساختمان مرکزی این دانشگاه به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی قدردانی کرد و گفت: نام و یاد شهید رئیسی با توجه به بیانات و رضایت و تعریف هایی که مقام معظم رهبری از ایشان داشتند، باید همیشه ماندگار بماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: یکی از راه های ماندگاری این است‌ که در مراکز علمی و بقیه مکان ها باید نمادی از شهید والامقام آیت الله رئیسی باشد که یاد و نام ایشان در اذهان باقی و جاودان بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روش و منش شهید رئیسی می تواند به عنوان الگو و سرمشق برای همگان باشد، اظهار امیدواری کرد که نام این ساختمان به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی حسنه باشد و روح بلند این شهید والا مقام و سه شهید گمنام این دانشگاه در همه امور دانشگاه حاکم و کمک حال دانشجویان و اساتید و کارمندان باشد.

عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و خدمات ارزنده ایشان هدف از نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی را به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی، به منظور پاسداشت خدمات و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام عنوان کرد و افزود: در مدت سه سال خدمت آیت الله رئیسی و همچنین دولت ایشان در کل کشور خدمات ارزنده ای انجام شده است که باید سعی شود که یاد و خاطر ایشان در اذهان باقی بماند.

وی خدمت بی منت، خستگی ناپذیری و روحیه جهادی را از جمله خصوصیات و ویژگی های شهید جمهور عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا با نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی که محل فعالیتهای ستادی دانشگاه است، به نام شهید آیت الله رئیسی بتوانیم پیرو راه سید الشهدای خدمت باشیم و رفتار ایشان را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده و حتما زنده نگه داشتن نام این شهید عزیز باعث خیر و برکت در فعالیتهای دانشگاه خواهد شد.

لازم به ذکر است: در آستانه اربعین شهدای خدمت، سازمان مرکزی دانشگاه کاشان بر اساس مصوبه هیات رییسه و شورای دانشگاه به نام شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی مزین شد.

انتهای پیام./

نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی بنام شهید رئیسی در دانشگاه کاشان

نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی بنام شهید رئیسی در دانشگاه کاشان

نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی بنام شهید رئیسی در دانشگاه کاشان

نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی بنام شهید رئیسی در دانشگاه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha