پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
2.jpg

حوزه/ استاد مدرسه علمیه خواهران شهرستان نمین تحقق تداوم نسل پاک و انقلابی را تنها با تربیت زنان محجبه با ایمان امکان‌پذیر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، معصومه کریمی در آیین گرامیداشت سالروز عفاف و حجاب که عصر امروز در سالن ورزشی عفاف بسیج شهرستان نمین برگزار شد، با تاکید به اهمیت عفاف و حجاب و تاثیر آن بر تحکیم بنیان خانواده، گفت: به‌طور قطع استحکام کانون گرم خانواده‌ها به میزان رعایت عفت و حجاب زنان بستگی دارد.

وی افزود: ضعف ایمان و اعتقادات باعث وادادگی در مقابل تبلیغات و هجمه‌های دشمنان می‌شود غرب‌زدگی و تبعیت از فرهنگ‌های منحط و غلط بیگانه زمینه‌ساز انحراف و فروپاشی کانون خانواده می‌شود.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین بیان داشت: تبیین صحیح فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب پالایش اعتقادات و تقویت باورهای دینی می‌شود و این عملکرد مقدمات پیدایش محیط امن سالم برای زندگی اجتماعی را فراهم می‌کند.

کریمی با اشاره به هویت اصیل انسانی مطابق با موازین اسلامی، حیا و عفت را امری مهم و ضروری برای تکریم حقوق و جایگاه بشری دانست و تصریح کرد: اگر از فریضه امر به معروف و فضایل اخلاقی غافل شویم به‌طور حتم بساط عفت و غیرت از جامعه برچیده خواهد شد.

کارشناس مذهبی اظهار داشت: عفاف و حجاب رابطه دوسویه دارند، سیرتی پاک سازنده ی ظاهری آراسته به هیبت و سیمای مسلمانی است و تنها باطن و قلبی پاک ملاک حیا و عفت نمی‌باشد، بی‌شک تحقق تداوم نسل پاک و انقلابی تنها با تربیت زنان محجبه با ایمان امکان‌پذیر خواهد بود.

تداوم نسل انقلابی با تربیت زنان محجبه امکان‌پذیر است

تداوم نسل انقلابی با تربیت زنان محجبه امکان‌پذیر است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha