سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
کد خبر: 1169959
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
پرواز کن

حوزه/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: رمان اجتماعی «پرواز کن» در محفل شعر عاشورایی در جاسک رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، فاضل رستمی از برگزاری محفل شعر عاشورایی در جاسک خبر داد و گفت: آئین رونمایی از یک عنوان کتاب رمان اجتماعی تحت عنوان «پرواز کن» اثر زینب محبی پور نویسنده جوان جاسکی برگزار شد.

وی با تسلیت ماه سوگواری محرم، عنوان کرد: محفل شعر عاشورایی و شهدای خدمت با حضور هنرمندان، نویسندگان، شاعران و مسئولان جاسک در محل سالن شهید باهنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ادامه داد: در این مراسم، به مناسبت روز قلم از جمعی از نویسندگان و شاعران شهرستان تجلیل به عمل آمد و در ادامه شاعران جاسکی ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای خدمت در قالب شعر بیان کردند.

رستمی در پایان گفت: این مراسم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، قرارگاه شهید آوینی، بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک برگزار شد.

گفتنی است، شهرستان جاسک در فاصله ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و از مناطق پیشگام در حوزه ادبیات و کتاب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha