جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
هرمز

حوزه/ حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: مجازات سخت رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه یک مطالبه ملی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران و خونخواهی این شهید جبهه مقاومت، اظهار داشت: مجازات سخت رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مهمان عزیزمان شهید هنیه یک مطالبه ملی است.

وی بیان کرد: امروز ما سرمایه اجتماعی مردمی را داریم که پشتیبان اقدام مناسب حاکمیت در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه است.

امام جمعه هرمز گفت: راه شهید هنیه راه بدون شکست است، این مسیر همان مسیر و مکتب عاشوراست که از روی اراده قوی و ایمان به خدا و توکل به خدا به وجود آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمز ابراز کرد: جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و مقاومت مجاهدان در برابر رژیم غاصب، قدرت‌نمایی حزب الله و نشانگر ایمان قوی و اراده بزرگ آنان بود.

حجت الاسلام رستاخیز با اشاره به چگونگی رفع هوای نفس، خاطرنشان کرد: اگر انسان از هوای نفس پیروی کند، غبار آلود می‌شود و عمل او ناخالص خواهد شد، خداوند متعال ناخالصی‌ها را از انسان قبول نمی‌کند.

وی یادآور شد: زمانی که نمازهای پنجگانه را در اوقات خودش دقیق به جا بیاورد شیطان از انسان فراری است، اما وقتی آن را به تاخیر انداخت او جرات پیدا می‌کند و انسان را به گناه بزرگ وادار می‌کند، این کلام پیامبر گرامی اسلام است.

حجت السلام رستاخیز بیان کرد: اگر نماز انسان کامل شد، همیشه در زندگی انسان یاد خدا حاکم می‌شود و روحیه او قوی خواهد شد و به واسطه آن روحیه قوی، می‌تواند همیشه یاد خدا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha