چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: امروز مسئله وحدت حول محور مسئله کلیدی یعنی قدس شریف می‌چرخد. بر همه ما مسلمانان واجب است تا برای عزت ملت مظلوم فلسطین و دفع رژیم جنایتکار صهیونیستی با یکدیگر همسو و هم جهت شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در وبینار یازدهم کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: امروز مسئله وحدت حول محور مسئله کلیدی یعنی قدس شریف می‌چرخد. بر همه ما مسلمانان واجب است تا برای عزت ملت مظلوم فلسطین و دفع رژیم جنایتکار صهیونیستی با یکدیگر همسو و هم جهت شویم.

وی افزود: باید همه تلاشمان را برای قدرتمندکردن جبهه مقاومت به کار بگیریم. امروز می‌بینیم که سرزمین فلسطین زیر موشک های رژیم صهیونیستی قرار دارد و فجیع ترین جنایت‌ها در طول تاریخ بشری در غزه رقم خورده است. وظیفه ما این است که از این ملت مظلوم و ستم دیده حمایت همه جانبه داشته باشیم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی تصریح کرد: اگر به سیره پیامبر(ص) توجه کنیم، می‌بینیم که در تمام دوران حکومتشان سفارش شده که در حین جنگ به مجروحین، زنان و کودکان و... آسیبی به آنها وارد نشود و جیره غذاییشان قطع نشود؛ اما امروز مشاهده می‌کنیم که چه اتفاقاتی در غزه رخ می‌دهد و سازمان‌های بین المللی و نهادهای مردمی و حقوق بشر با دیدن همه این جنایت های فجیع هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: ترورهای وحشیانه و استفاده از سلاح‌های ممنوعه که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه استفاده می‌کند تاکنون در هیچ جنگی به کار برده نشده است و متاسفانه جامعه جهانی در قبال این جنایت ها ساکت مانده اند و این مایه ننگی در تاریخ بشر است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اظهار کرد: وظیفه امت اسلامی در چنین شرایطی این است که هرگونه رابطه، حمایت و فروش سلاح به رژیم صهیونیستی را قطع کنند. باید در مجامع بین المللی یک دادگاه عادل تاسیس شود که این رژیم منحوس و سردمدارانش را محاکمه کند و مجازات جدی برای آنان در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز ما می‌بینیم که حتی کشورهای غیر اسلامی هم در مسئله غزه با مسلمانان همراه و هم‌صدا شده اند. سردمداران کشورهای غربی با تمام ادعای آزادی که دارند و مدعی دموکراسی هستند، نسبت به جنایات فلسطین سکوت کرده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: همه ما مسلمانان باید دست به دست هم دهیم و این جنایتکاران را محاکمه کنیم. امیدواریم کسانی که در سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی حضور دارند، تصمیمات مهمی بگیرند و پای این تصمیم ها بایستند تا بتوانیم ملت فلسطین را به زودی آزاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان گفت: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که حق پیروز می‌شود و این یاغیان وحشی به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha