دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
خوزستان

حوزه / مؤسس مدرسه علمیه فاطمه المعصومه(س) شهرستان اندیکا، در یادداشتی به شهادت سید مقاومت و درس‌های مهم پیام امام خامنه‌ای اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی مؤسس مدرسه علمیه فاطمه المعصومه(س) شهرستان اندیکا در یادداشتی با عنوان «شهادت سید مقاومت و درس‌های مهم پیام امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)» آورده است:

پیام بسیار مهم نائب المهدی(عج) امام خامنه‌ای مقارن با اعلام خبر شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه حاوی نکات و درس‌های بسیار مهمی است که باید سر لوحه تحلیل و عمل جهادی همگان بلاخص جهادگران عرصه تبیین قرار گیرد:

خط رسانه‌ای جریان انقلاب باید در راستای تحقیر و تضعیف "قدرتنمایی ابلهانه" دشمن باشد و تقویت و تشویق نیروهای مقاومت و نیروهای مسلح کشور، امری که مع الاسف برخی از قلم‌های مسموم بالعکس آن عمل می‌نمایند! باید این مهم را از پیام حضرت آقا بیاموزیم و عمل نماییم.

بی‌شک سیاست ترور و جنایات باند تبهکار تلاویو حتی در وسعت بالا و حتی ترور فرماندهان و شهادت سید مقاومت نتایج شیطانی مقصود آنها را به بار نخواهد آورد.

اظهار شادمانی و رجز خوانی صهاینه تنها، خود ارضایی و برای پوشاندن شکست راهبردی آنها است، ساخت سازمان مقاومت بویژه حزب الله به فضل الهی بسیار مستحکم و در مقابل سیاست ترور فرماندهانش تزلزل ناپذیر است، (أُولئِکَ کَتَبَ فی قُلُوبِهِمُ الْإیمانَ وَ أَیَّدَهُمْ بِرُوحٍ مِنْهُ...۲۲/ مجادله)

تحلیل کلان و درست تهاجم سبعانه دشمن به لبنان و ترور سید مقاومت این‌است که هزیمت بزرگتری در انتظار صهیونیست‌ها و جبهه کفر در رأس آنها آمریکا است، آنها در باتلاق غزه گرفتار شده، برای فرار از آن در باتلاق عمیق لبنان هم گرفتار آمدند.

علیرغم قدرت‌نمایی دشمن تبهکار با استفاده از بمبهای دوهزار و سیصد کیلویی سنگر شکن، آنها کوچکتر و حقیرتر از آنند که به "سنگر حصین الهی حزب الله" آسیب جدی وارد نمایند که این وعده صدق حضرت رب الارباب است (فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ ۵۶/ مائده)

بی‌تردید علیرغم جنایات بی‌سابقه صهیونیسم بین الملل در غزه و لبنان، آنچه سرنوشت غرب آسیا را رقم خواهد زد اراده نیروهای مقاومت و در رأس آنها حزب الله است.

یکی از اهداف دشمن صهیونیستی جدا نمودن مردم لبنان از حزب الله است که امام خامنه‌ای فرمودند، این "خیال باطل" است و پیوند مردم و حزب الله ناگسستنی و آنها توانایی حزب الله را عمیقا باور دارند.

تبهکاران مهاجری که بنا بود آسوده خاطر در مأمن سرزمین‌های اشغالی به عیاشی بپردازند، یکسال است که زیر ضربات لاینقطع مقاومت پریشان روان ناخوش احوال، تفرجگاهشان پناهگاه‌ها شده و به تصریح امام خامنه‌ای در تهاجم جاری به لبنان هم روسیاه و پشیمان خواهند شد.

شرکت همه جانبه در جهاد بر علیه صهیونیست‌ها وظیفه همه مسلمین است که نباید از آن غفلت نمود هر کس به هر نحوی ولو با قلم و سخن.

شهید سعید، سیدحسن نصرالله شاگرد مخلص مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای بود، او نور الهی بود، نور جهاد، نور ایمان، نور ولایت مداری، نور استقامت و نور بصیرت، نا امید و مایوس نگردیم که با شهادتش هزاران هزار سرباز جهادی دیگر به این مسیر نورانی خواهند پیوست و نور خدا خاموش نخواهد شد بلکه قطعا فراگیر و گسترده‌تر خواهد شدان‌شاءالله یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (۸/صف)

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha