یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
معاونت علمی

حوزه/ رئیس اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: نمایه شدن نوزدهمین فراخوان آثار پژوهشی این حوزه در پایگاه علمی سیویلیکا(®CIVILICA) با هدف ایجاد فرصتی برای دیده شدن در سطح ملی و افزایش اعتبار علمی پژوهشگران انجام خواهد شد.  

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد اظهار داشت: نمایه شدن نوزدهمین فراخوان آثار پژوهشی این حوزه در پایگاه علمی سیویلیکا(®CIVILICA) با هدف ایجاد فرصتی برای دیده شدن در سطح ملی و افزایش اعتبار علمی پژوهشگران انجام خواهد شد.

رئیس اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه این حوزه به عنوان متولی فراخوان آثار پژوهش، بر آن است تا علاوه بر شناسایی استعدادهای پژوهشی، آنها را سازماندهی و حمایت‌های لازم را انجام دهد، افزود: در راستای معرفی پژوهشگران برتر به عرصه‌های ملی و بین‌المللی طی تفاهم‌نامه‌ای با پایگاه علمی سیویلیکا آثار برتر این فراخوان نمایه خواهند شد.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۱۰۰۰ اثر به این فراخوان ارسال شده است، گفت: مطابق فراخوان‌های قبلی پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ درصد آثار ارسالی، امتیازات و حمایت‌های مربوطه را کسب نمایند.

وی پایان مهرماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به این فراخوان اعلام کرد و یادآور شد: پژوهشگران جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند پس از مطالعه شرایط و دستورالعمل، حداکثر پنج اثر در قالب‌های(مقاله، پایان‌نامه، کتاب، ایده پژوهشی و نرم‌افزار و رسانه) را به آدرس https://spnf.hozehkh.com/ ارسال نمایند.

شایان ذکر است، طلاب و پژوهشگران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۱۶۶- ۰۵۱(دبیرخانه آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان) تماس گرفته و یا با شناسه کاربری @pajouheshkh در پیام‌رسان ایتا ارتباط برقرار کنند، همچنین جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به فراخوان‌ها و رویدادهای پژوهشی به سایت پژوهشگران حوزه علمیه خراسان به نشانی https://pajuhesh.hozehkh.com/ مراجعه و یا به کانال رسمی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehpajohesh بپیوندند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha