دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
2

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی در دفاع از علمای بازداشت شده اخیر و سایر زندانیان سیاسی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه‌ای از مردم بحرین دعوت کرد که در اعتراض به بازداشت علامه مجاهد «شیخ علی الصددی» به خیابان‌ها بیایند و با مشارکت گسترده در تظاهراتی این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و با ایشان و تمامی علما و رهبران و عزیزانی که در جامعه غایب هستند و پشت میله‌های زندان به سر می‌برند، اعلام همبستگی کنند.

همچنین این جمعیت از مردم بحرین خواست برای اعلام مخالفت با ظلمی که در حق فرزندان امت عربی و اسلامی بویژه عزیزان و خانواده‌های ما در لبنان و فلسطین روا می‌شود در این تظاهرات شرکت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ زندانی حسن الساری ابونصرالله مدتی است در زندان بد آوازه جو بیهوش شده از او دیگر خبری در دست نیست. این زندانی بیمار از اهمال کاری پزشکی و بی توجهی به سلامتی‌اش شکایت داشته و در سایه مدیریت زندان که به خواسته‌های زندانیان سیاسی بیمار، به‌ویژه سالمندانی که در معرض خطر هستند بی توجهی می‌کند ، ما خواستار آزادی فوری همه بازداشت‌شدگان بدون پیش‌شرط هستیم.

شایان ذکر است، بعد از گسترش جنگ در لبنان و ترور شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اقدامات سرکوبگرایانه و بازداشت علما و مردم از سوی رژیم بحرین به دلیل اعتراض آنها به جنایات صهیونیست‌ها و مخالفت با عادی سازی روابط رژیم بحرین با اسرائیل ، افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha