دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
نودژ

حجت الاسلام کریمی گفت: دشمن از استمرار حماسه شهید فهمیده‌ها هراس دارد و جریان صهیونیسم جهانی و سران رژیم جعلی از اسم شهید فهمیده‌ها وحشت دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام علی کریمی امام جمعه نودژ در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اعتراض و افشاگری امام خمینی(ره) علیه پذیرش قانون خفت بار کاپیتولاسیون، اظهار داشت: حکمت قیام امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون بدان جهت بود که مبارزات امام سه اصل را هدف قرار داده بود که این اهداف مبارزه با استعمار خارجی، مبارزه با استبداد داخلی و دفاع از استقلال و اسلامیت بود و هر سه در طول مبارزه حفظ شد.

حجت الاسلام کریمی افزود: ایران انقلابی از معدود کشورهایی است که به برکت انقلاب اسلامی و به برکت خون پاک شهیدان و هدایت امامین انقلاب و مقاومت بی نظیر مردم از این بلای ذلت آمیز رهایی یافته و طعم خوش رهایی را چشیده است.

امام جمعه نودژ با اشاره به روز پدافند غیرعامل، بیان کرد: از کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات، پدافند غیرعامل است و درهر شرایطی باید بنیه دفاعی کشور در بهترین وضعیت باشد، لذا امروز پدافند غیرعامل جز اصول جدایی ناپذیر جنگ‌ها محسوب می‌شود.

حجت الاسلام کریمی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران کنگره ملی شهدای فارس، ابراز کرد: جبهه مقاومت در یک طرف و آن طرف جبهه شرارت است، بزرگی میدان را ببینید که کل جبهه حق امروز به محوریت ایران است و کل جبهه باطل به محوریت یهود جمع شده است.

امام جمعه نودژ خاطرنشان کرد: امام راحل از ابتدای انقلاب به عنوان یک ایده دینی نه به عنوان یک فکر سیاسی، محو اسرائیل را مطرح کردند که نظام سلطه باید دچار فروپاشی شود و عقبه اسرائیل غرب است، اگر این بازو قطع شود غرب تزلزل پیدا می‌کند.

وی با اشاره به هشت آبان سالروز شهادت حسین فهمیده، خاطرنشان کرد: دشمن از استمرار حماسه شهید فهمیده‌ها هراس دارد و جریان صهیونیسم جهانی و سران رژیم جعلی از اسم شهید فهمیده‌ها وحشت دارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha