دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در رأس مقاومت قرار دارد و مقاومت در هرکجا، چه در آسیا، چه اروپا و چه آمریکا شکل بگیرد ایران از آن حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری خطیب جمعه بخش سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان داشت: گناه قلب انسان را سوراخ میکند طوری که دریای رحمت هم به آن وارد شود ماندگار نیست و بی اثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شعار دولت چهاردهم وفاق است افزود: وفاق در مقابل نفاق است و افراط و تفریط در وفاق، نفاق است.

حجت‌الاسلام عاشوری اضافه کرد: وفاق یعنی همه باهم نه همه با من و عزم و اراده همگانی در رفع مشکلات مردم وفاق محسوب میشود.

امام جمعه سیراف ادامه داد: وفاق در شفافیت و کارآمدی همه دستگاه‌ها و همچنین وفاق در حفظ امنیت کشور مبتنی بر منطق مقاومت و باور همگانی به آرمانها و ارزشهای انقلاب از دیگر مصادیق این واژه است.

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: دشمنان نه تنها در سالهای بعد از عنصر انقلاب اسلامی بلکه از زمان صفویه به دنبال این بوده اند که ایران قدرتمند شکل نگیرد که ادعای واهی مالکیت جزایر سه گانه هم از همین جنس تلاش دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در رأس مقاومت قرار دارد و مقاومت در هرکجا، چه در آسیا، چه اروپا و چه آمریکا شکل بگیرد ایران از آن حمایت می‌کند.

امام جمعه سیراف با بیان اینکه باید به ندای رهبر معظم انقلاب در طرح ایران همدل لبیک بگوییم گفت: همان انفاق که قرآن کریم این همه تأکید دارد، اینک وقتش رسیده و همه باید در کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان سهیم باشیم.

حجت الاسلام عاشوری ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید فهمیده اظهار داشت: سلسله الذهب حسین فهمیده در جوانان لبنان و فلسطین متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به شهادت شهیده معصومه کرباسی افزود: آنانی که دم از حقوق زنان می زدند و فریاد زن،زندگی، آزادی سر می دادند کجایند؟ و چرا خاموش شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha