سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

معاونت پژوهشی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به منظور بررسی موانع و شناخت راهکارهای بومی و اسلامی سازی جامعه شناسی، به عنوان یک نیاز جدی و ضرورت اساسی، برای این رشته، همایشی را تحت عنوان «جمهوری اسلامی ایران و ضرورت بومی سازی جامعه شناسی» خرداد ماه سال آینده برگزار می کند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معنی، مفهوم و سطوح بومی سازی جامعه شناسی و چگونگی آن، کارکرد و کارآمدی جامعه شناسی موجود در جمهوری اسلامی ایران، بومی سازی جامعه شناسی و مبانی نظری جمهوری اسلامی ایران و راهکارهای بومی سازی جامعه شناسی، از محورهای مورد بحث در این همایش یک روزه است.

اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه که مایل به ارائه مقاله در این همایش هستند، می توانند با توجه به محورهای فوق، مقالات خود را، در محیط word تایپ نموده و به همراه CD آن تا 15 اسفند ماه سال جاری به آدرس قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امور همایش ها ارسال نمایند.

علاقمندان جهت اطلاع بیشتر از نحوه شرکت در همایش «جمهوری اسلامی ایران و ضرورت بومی سازی جامعه شناسی» با شماره تلفن های 2909099-2113552-2113688 با پیش شماره 0251، تماس گرفته یا با پست الکترونیکی Email:hamayesh@qabas.net مکاتبه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha