پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با دارا بودن 13 کمیسیون و حضور اساتید و برخی مدیران حوزه در آن، ظرفیت عظیمی در عرصه‌های مختلف برای حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سقای بی‌ریا، طی سخنانی در هم اندیشی اخلاق و تهذیب حوزه‌ که از سوی کمیسیون اخلاق مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات این مجمع برگزار شد، گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلا 23 سال  قبل به دستور حضرت امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد و تاکنون فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده است.

وی افزود: این مجمع، مجموعه منتخبی است که نقش واسطه‌ای میان طلاب و فضلا با مسئولان و مدیران حوزه‌های علمیه  را دارد؛ به طوری که برنامه‌های مسئولان را به طلاب ارائه  و مشکلات و نیازها ی طلاب را نیز به گوش مسئولان مربوطه می‌رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سقای بی‌ریا، با اشاره به فعالیت‌های گسترده این مجمع از ابتدای تشکیل تاکنون، اظهار داشت: در ابتدای فعالیت مجمع، هنوز مدیریت حوزه شکل امروزی نداشت؛ از این رو بسیاری از کارهای و برخی برنامه‌ریزی‌ها بر عهده آن گذاشته شد، ولی امروز با توجه به  شگل گیری سیستم مدیریتی حوزه،  حضور مجمع در امور برنامه‌ریزی، به گونه دیگری است.

وی با اشاره به برگزاری این هم اندیشی از سوی کمیسیون اخلاق مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  با دارا بودن 13 کمیسیون و حضور اساتید و برخی مدیران حوزه  در آن،  ظرفیت عظیمی در عرصه‌های مختلف برای حوزه‌های علمیه است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان افزود: برگزاری چنین جلساتی از سوی مجمع می‌تواند در همکاری و هم‌افزایی فعالیت‌های حوزه در عرصه‌های مختلف نقش زیادی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha