شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024

نشست فصلی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی مدیر این دفتر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست فصلی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ظهر امروز درمرکزهمایشهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور مدیران و کارکنان این دفتر برگزار شد.

علی حسینی مدیرعامل صندوق رفاه ماندگار مهر در این همایش در سخنانی به ذکر ویژگی‌های این صندوق و همچنین ویژگی تخصیص بودجههای رفاهی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی در دورههای مختلف پرداخت.

حسینی گفت: این موسسه در جهت اعطای مولفههای رفاهی به کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی تاسیس شد و این صندوق نیز با جمع کسورات از کارکنان و آورده دفتر تبلیغات و همچنین فعالیت اقتصادی در این مسیر سهم رفاهی کارکنان دفتر را پرداخت می‏کند.

وی افزود: این صندوق از سال 75 در دفتر تبلیغات ایجاد شده است که شکل فعالیت آن از سال 75 تا 86 و از آن به بعد تا 88 و 90 از نظر ساختاری و قانونی دگرگون شد؛ از سال 90 به این سو بازهم تحولات چشمگیری در این صندوق به وقوع پیوست که این فعالیتها در حوزههای مختلف موجب ارتقای سطح رفاه کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شده است.

در ابتدای این همایش حجتالاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تنگاهای مالی دفتر به سبب مشکلات مالی کشور، اظهارکرد: با تلاش مدیران دفتر و هیئت امنا اجازه افزایش این مشکلات و اختلال در کار دفتر داده نشد و به همین شکل بسیاری از مشکلات دفتر مرتفع شد.

وی افزود: کشور ما سال به سال در حال پیشرفت است و به همین جهت دشمنان تلاش خود را برای متوقف کردن این جریان ادامه میدهند و باید به همین دلیل به هوش بود که همه فعالیتها در راستای تقویت حوزه و نهاد و نماد روشنفکری حوزه صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha