شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
حجت‌الاسلام باریک‌بین قزوین

امروز روحانیون باید تلاش کنند با ایجاد ارتباط صمیمی‌تر با نوجوانان و جوانان به دشمن این فرصت را ندهند که به لحاظ اعتقادی و فرهنگی به کشور ضربه وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم در دیدار با جمعی از اساتید مدارس علمیه استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری ، تاکید کرد: اساتید حوزه‌های علمیه امروز باید آثار استاد مطهری را برای طلاب حوزه‌های علمیه و نسل جوان کشور تبیین کنند.

این استاد حوزه با بیان این مطلب که  شهید مطهری یکی از روحانیون و دانشمندان فاضل و اندیشمندی بود که توانست در دوران حیات خود شاگردان برجسته و ممتازی تربیت کند، افزود: اساتید برجسته مدارس علمیه وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند اما باید بدانند که تلاش‌های امروز آنان در آینده آثار خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه، امروز آثار این شهید بزرگوار در سراسر دنیا مورد مطالعه اندیشمندان و دانشجویان قرار دارد، نقش مدیران مدارس علمیه را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: مدارس علمیه استان قزوین از حضور مدیران باتجربه و برجسته‌ای برخوردار است که موجب شده جایگاه این مدارس در سطح کشور به لحاظ علمی در موقعیت مطلوبی قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابرازداشت: امروز فعالیت گسترده حوزه های علمیه موجب شده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند با طرح شبهات خدشه‌ای به اعتقادات نسل نوجوان و جوان کشور وارد کنند.

آیت الله باریک‌بین یادآورشد: امروز روحانیون باید تلاش کنند با برقراری ارتباط صمیمی‌تر با نوجوانان و جوانان به دشمن این فرصت را ندهند که به لحاظ اعتقادی و فرهنگی به کشور ضربه وارد کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha