چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
قرآن

حوزه/ دشمنان از طریق ناتوی فرهنگی، جوانان و خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند و بهترین راهبرد مقابله با آن، توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.

مسئول کمیته بانوان سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با بیان اینکه قاریان و حافظان قرآن کریم نقش بسزایی در نهادینه‌سازی ارزش‌‌ها و آموزه‌های قرآنی در جامعه ایفا می‌کنند، اظهار کرد: این عزیزان مسئولیت سنگینی برای جاری کردن ارزش‌های قرآنی در جامعه بر عهده دارند.

مریم کاظمی با بیان اینکه دشمنان از طریق ناتوی فرهنگی جوانان و خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: فرهنگ قرآنی حاکم بر جامعه مانع از نفوذ فرهنگ غلط غربی در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه بانوان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، افزود: بانوان نقش مهمی در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه ایفا می‌کنند.

این فعال قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن در سطح کشور را باعث گسترش و توسعه این نوع فعالیت‌ها برشمرد و اظهار کرد: نباید بحث‌های قرآنی و ترویج آموزه‌های آن تنها به یک مقطع زمانی همچون برگزاری مراسم‌ و همایش‌ها محدود شود، بلکه باید در طول سال این نوع برنامه‌ها در سطح استانی و کشوری برگزار شود.

گفتنی است، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 6 تا 11 اسفند ماه در دو بخش خواهران و آقایان در تبریز برگزار می‌شود که مسابقات آقایان در مصلای اعظم تبریز و مسابقات بانوان در مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha