چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
انتشار ۱۸۹ مطلب پیرامون امام حسن عسکری(ع) در فضای مجازی

حوزه/ همزمان با شب شهادت یازدهمین امام همام(ع)، ۱۸۹ مطلب پیرامون سیره علمی و عملی امام حسن عسکری(ع) در پایگاه اینترنتی حوزه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، هدف از عرضه این مطالب تکمیل اطلاعات و ویژگی های شخصیتی این امام قریب و در دسترس قرار دادن آن جهت تسهیل در امر پژوهش و تحقیق پژوهشگران حوزه و دانشگاه می باشد.

این گزارش می افزود: این درختواره پژوهشی با برخورداری از 189 مطلب در چهارده موضوع شامل؛ چکیده پایانه های دانشجویی، پرسش و پاسخ، گزیده کتاب، مجله و مقالات اینترنتی مرتبط و ... از هم اکنون در دسترس محققان و پژوهشگران قرار دارد.

برپایه این گزارش: "معرفي امام(ع)"، "دوران امامت"، " شهادت امام(ع)"، "اخلاق و فضایل امام(ع)"،" سيرۀ عملى امام(ع)"،" آثار و آموزه های علمى امام(ع)"، " اصحاب و شاگردان "، "کرامات و معجزات از نمایه های اصلی این درختواره می باشند.

بر اساس این گزارش:"امام(ع) از دیدگاه اندیشمندان"، " امام(ع) در آینه ي شعر و ادب"، " پرسش و پاسخ با محوریت امام(ع)"، "زیارت و زيارتگاه امام (ع)"،" امام(ع) در رسانه و اينترنت"، " كتاب و كتابشناسي امام حسن عسکری (ع) از دیگر موضوعات این درختواره پژوهشی می باشند.

علاقمندان می توانند جهت استفاده از این دانشنامه به آدرس ذیل مراجعه کنند.

  http://hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?LanguageID=4932

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha