چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 366532
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
اجاره ویلاهایی که متعلق به فلسطینی

حوزه / صهیونیست ها، ویلاهایی را که به صورت ظالمانه از مردم مظلوم فلسطین غصب کرده اند، در معرض اجاره گذاشته و سبک نوینی از جیب بُری را عملی کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  imemc.org، موسسه بین المللی راهنمای گردشگری ایربنب، Airbnb، که به گردشگران در سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌دهد، در سایت خود طریقه اجاره اتاق و خانه‌های ویلایی برای تعطیلات در شهرک‌های اسرائیلی را گذاشته است و هیچ اشاره‌ای به این حقیقت نکرده که زمین‌های این مناطق به صورت غیرقانونی توسط صهیونیست‌ها به اشغال درآمده‌اند.

در لیست مکان‌هایی که برای اجاره گذاشته شده است، که بعضی از آن‌ها کلبه‌های لوکس و اشرافی می‌باشند، هیچ اشاره‌ای به این واقعیت نشده که این مناطق تفریحی جز اموال فلسطنیان بوده و به صورت غیرقانونی اشغال شده‌اند. در این لیست مدعی شده که املاک متعلق به اسرائیل هستند، حال آن که در حقیقت به مردم فلسطین در وست بانک تعلق دارند.

خبرنگاران با بررسی وبسات ایربنب متوجه شدند که بسیاری از اتاق‌ها و خانه‌های ارزان قیمت، با چشم انداز زیبا و نه چندان دور از بیت المقدس به نمایش گذاشته شده‌اند. کسی که در این سایت اتاق رزرو کند هیچ اطلاعی ندارد که این املاک و زمین این ویلاها و مناطق تفریحی، با زور و به صورت غیرقانونی از صاحبان آن گرفته شده‌اند و دزدان زمین‌های فلسطین با این کار سود خوبی به جیب زده و منافع اقتصادی زیادی می‌برند.

موسسه گردشگری ایربنب در آگوست 2008 در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا تاسیس شد و وبسایت معتبر و معروف جهانی در خصوص گردشگری دارد و به صورت بین‌المللی راهنمای گردشگران، اجاره خانه‌های تفریحی و ارائه دهنده خدمات گردشگری برای میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرج الله IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    خدا لعنتشان کند.