پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
حوزه علمیه یزد

دوره آموزشی تربیت مروج قرآن کریم ویژه طلاب پایه ۶ به بالا، روحانیون و اساتید، طی ۵۲ ساعت و با سرفصل های قالب های بیان تفسیر، روش دسته بندی آیات، روش برداشت از قرآن، جریان شناسی شبهات قرآنی، قرآن و کودک و نوجوان و سبک زندگی قرآن از ۱۹ الی ۲۴ تیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در این جلسه حجت الاسلام سید کاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح پایش در مدارس علمیه استان، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب در این طرح شرکت نموده و مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان حدود ۹۵ درصد از شرکت کنندگان در این طرح قبول شدند.

وی در مورد برنامه های آینده دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: مقرر شد در تمام مدارس علمیه استان دارالقرآن تاسیس گردد و همچنین از دیگر برنامه ها برگزاری آزمون سالیانه حفظ قرآن ویژه طلاب است که در تیرماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میرجلیلی با بیان اهمیت برگزاری دوره تفسیر و مفاهیم قرآن کریم گفت: دوره آموزشی تربیت مروج قرآن کریم ویژه طلاب پایه ۶ به بالا و روحانیون و اساتید، طی ۵۲ ساعت و با سرفصل های قالب های بیان تفسیر، روش دسته بندی آیات، روش برداشت از قرآن، جریان شناسی شبهات قرآنی، قرآن و کودک و نوجوان و سبک زندگی قرآن از تاریخ ۱۹ الی ۲۴ تیر برگزار خواهد شد.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha