شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
اعطای احکام اعضای جدید شورای سیاست گذاری همایش کتاب سال حوزه

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه گفت: تحلیل جامع و دقیق هر دوره همایش کتاب سال حوزه یکی از کارهای مهمی می باشد که باید انجام گیرد و خوشبختانه شروع هم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در نشست شورای سیاست گذاری همایش کتاب سال حوزه گفت: یکی از ایده های مطرح شده ارتقای همایش کتاب سال حوزه به کتاب سال دین از منظر حوزه بود؛ اما این کار نیازمند امکانات و شرایط قانونی و مالی خاصی است و برنامه ریزی های ویژه ای را می طلبد.

وی افزود: تحلیل جامع و دقیق هر دوره همایش کتاب سال حوزه یکی از کارهای مهمی می باشد که باید انجام گیرد و خوشبختانه شروع هم شده است.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: واقعیت ها و حقایقی در حوزه وجود دارد که مورد غفلت واقع شده اند؛ کتاب ها و آثار فاخری وجود دارند که در همایش کتاب سال حوزه شرکت داده نمی شوند؛ باید به نحوی عمل شود که متناسب با شئون و سنن حوزوی همه جامعه محققین و پژوهشگران حوزه، پای کار بیایند و آثار تولیدی خود را در این همایش معرفی نمایند.

وی گفت: باید از پدیده جمهوری اسلامی آغاز نماییم و با دانشگاه های مختلفی که با حوزه ارتباط بیشتری دارند تعامل داشته باشیم.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: برای حمایت از آثار برگزیده می بایست تدابیری صورت گیرد تا بتوان جوایز تشویقی قوی تری را تأمین کرد.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام والمسلمین حمید جزایری به عنوان دبیر جدید همایش کتاب سال حوزه از سوی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه معرفی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha