جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد

حوزه / معاون تبلیغ حوزه بوشهر بر نقش موثر مبلغان طرح هجرت در جذب افراد مستعد به حوزه علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد در نشست هم اندیشی مبلغان طرح هجرت استان بوشهر با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه های علمیه به نقش موثر مبلغان در تبلیغ و جذب افراد مستعد به حوزه پرداخت و گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پذیرش حوزه های علمیه نیاز است مبلغان نسبت به این مساله اهتمام ویژه ای داشته باشند و نسبت به جذب افراد مستعد به حوزه علمیه تبلغات لازم را انجام دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه علمیه باید تمام کارها و  اقدامات،  جهادی و انقلابی باشد اظهار داشت: جهادی عمل کردن مبلغان و روحانیان، انقلابی بودن حوزه را در پی خواهد داشت و سبب می شود حوزه علمیه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی با تاکید مجدد بر جذب افراد خوب به حوزه افزود: طلبه خوب باعث استمرار حوزه می شود و نتیجه آن استمرار و پایداری انقلاب اسلامی و ترویج این روحیه به نسل های آینده است.

حجت الاسلام موسوی نژاد با بیان اینکه فعالیت های قرآنی و تبلیغی مبلغان مورد ارزیابی قرار می گیرد گفت: برای تشویق مبلغان به این امر بر اساس امتیازهایی که کسب می کنند تشویق هایی را در نظر می گیریم.

گفتنی است : توصیه به همکاری با کمیته جذب پذیرش حوزه علمیه استان جهت جذب حداکثری به حوزه علمیه از مناطق تبلیغی، تاکید بر حضور در مدارس برای انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، تاکید بر فعال سازی و انجام فعالیت مستمر قرآنی و باز خوانی قوانین هجرت از جمله مباحث و موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha