جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد طباطبایی نسب

حوزه/ مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از خدمات آیت الله باریک بین، وحدت و همدلی مردم و مسئولین را از مهمترین عوامل موفقیت نظام اسلامی خواند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید محمد طبا طبایی نسب، شامگاه چهار شنبه، در نشست ائمه جمعه استان قزوین، گفت: بی شک خدمات و تلاش های ارزشمند وماندگار آیت الله باریک بین به این نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی افزود: آیت الله باریک بین، یکی از شخصیت های برجسته و ارزشمند این نظام اسلامی و استان قزوین است که مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به ایشان دارند.

مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: ایشان چه قبل از انقلاب اسلامی وچه بعد از انقلاب، در تمام عرصه های مختلف نقشی اثر گذاری داشتند.

حجت الاسلام طباطبائی نسب ضمن تبریک به مردم استان قزوین به خاطر انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با امام جمعه جدید ضمن تاکید بر ارتباط با نسل جوان و بهره گیری از تجارب گذشته، بر همدلی و همکاری با مدیران و مسئولین و حفظ وحدت و همدلی بیشتر در این استان تاکید داشتند.

وی، قزوین را از جمله شهرهای دارای نماز جمعه فعال و پرشور عنوان کرد و گفت:خوشبختانه نمازهای جمعه های استان قزوین یکی از نمازهای باشکوه، فعال و پرنشاط می باشدکه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این مسئله بسیار راضی است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر همدلی و همکاری بین مدیران اجرایی و مسئولین استان قزوین، بیان کرد: همدلی، وحدت، همکاری و همفکری در کنار هم نتیجه ارزشمندی در برداشته و برای هر نظام و هر منطقه ای منشأ برکات فراوانی است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب در پایان، بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم معارفه و استقبال از امام جمعه جدید شهر قزوین تاکید کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha