جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع

حوزه/ تجمعات و حرکت هایی که در حمایت از مردم مظلوم یمن در سراسر دنیا انجام می شود، موجب دلگرمی آنان می شود تا بدانند تنها نیستند.

خبرگزاری «حوزه»/ بدون شک اقدام غیر انسانی وغیر اسلامی خادمان دروغین حرمین شریفین در حمله به مردم مظلوم و بی دفاع یمن، نه تنها خشم عمومی مسلمانان و همه آزادیخوان دنیا را برانگیخته، بلکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل و شورای امنیت است که دفاع از مظلوم را فراموش کرده و به یاری آل سعود جنایتکار شتافته اند!!!

تنی چند از طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، علاوه بر محکومیت جنایات وحشیانه حاکمان سعودی دست نشانده آمریکا و عامل تفرقه در دنیای اسلام، بر حمایت ملت انقلابی ایران اسلامی و همه حوزیان از مردم مظلوم یمن تا پیروزی نهایی تاکید کردند. حاصل این گفتگو در پی می آید:

*پیروزی مردم یمن قطعی است

حجت الاسلام والمسلمین صدرالدین عارفی، مدیر مدرسه سفیران هدایت معصومیه بیرجند با محکومیت جنایت آل سعود، گفت: اقدامات وحشیانه و بمباران زنان و کودکان در یمن نشان دهنده آن است که آل سعود دست نشانده آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

وی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر شکست عربستان، تصریح کرد: پیروزی مردم یمن قطعی است؛ زیرا وقتی ملتی باهم  متحد باشند و قیام کنند، مسلما دشمن را نابود خواهند کرد.

*سعودی ها؛ عامل تفرقه در دنیای اسلام

مدیر مدرسه سفیران هدایت معصومیه بیرجند با اشاره به اینکه آل سعود عامل تفرقه در دنیای اسلام هستند، تاکید کرد: قطعا این جنایات مایه تاسف مسلمانان و شادی دشمنان است.

*آل سعود؛ نوکر آمریکا در منطقه

حجت الاسلام دلدار، مسئول بسیج مدرسه علمیه رضویه نیز  آل سعود را عامل و نوکر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در منطقه دانست و گفت: حمله به یمن قطعا با چراغ سبز غرب انجام گرفته است.

وی با اشاره به وحشت آل سعود از بیداری اسلامی، ادامه داد: سران عربستان از بیداری اسلامی وحشت دارند، لذا آل سعود به دستور آمریکا این جنایات را انجام می دهند تا از بیداری اسلامی جلوگیری کند.

*مردم یمن تنها نیستند

مسئول بسیج مدرسه علمیه رضویه اضافه کرد: تجمعات و حرکت هایی که در حمایت از مردم مظلوم یمن در سراسر دنیا انجام می شود، موجب دلگرمی آنان می شود تا بدانند تنها نیستند و هنوز مسلمانان باغیرتی هستند که از آنها دفاع کنند. همچنین خروش امت اسلام، رژیم آل سعود را از خواب بیدار  می کند که متوجه نتیجه جنایات خود باشند و دست از این کارها بردارند.

وی در خصوص وظیفه روحانیون و طلاب در این زمینه عنوان کرد: تریبون های زیادی در اختیار علما، روحانیون و طلاب است که می توانند با استفاده از این تریبون ها برای حمایت از مردم یمن، افراد جامعه را بیدار کنند.

*نوشتن "مرگ بر آل سعود" در زیر دمپایی

بشکزی، طلبه نوجوانی که زیر دمپایی خود شعارهای "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر آمریکا" را نوشته بود، درباره انگیزه خود از این کار، گفت : من با این شعار و نوشتن آن در زیر دمپایی خود حرف امام خمینی(ره) که فرمودند "ما آمریکا را زیر پا می گذاریم" را به تصویر کشیده ام. البته هر چند این کار به صورت نمادین است، ولی اگر همه مسلمانان یک صدا و یکدل شوند این کار انجام خواهد شد.

*بصیرت حوزویان

حجت الاسلام یعقوبی طلاب سطح سه نیز با اشاره به خروش حوزه های علمیه علیه آل سعود، ابراز داشت:  دفاع و حمایت اساتید و طلاب از مردم یمن برخاسته از بصیرتی است که مقام معظم رهبری آن را تبیین کردند.

*رسوایی بزرگ آل سعود

وی با بیان اینکه اقدام آل سعود یک رسوایی بزرگ را برای آنها در پی خواهد داشت، گفت: آل سعود دست نشانده آمریکا و اسرائیل است و پیروی از استکبار، رسوایی بزرگی را برای حاکمان عربستان به دنبال دارد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha