جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 348482
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
قرآن و حدیث

حوزه/ دومین مرحله از نخستین دوره مسابقات استانی قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، با حضور بیش از ۱۵۰ طلبه در چهار رشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین مرحله از نخستین دوره مسابقات استانی قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، امروز با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خوزستان، در رشته های «تفسیر»، «حفظ موضوعی»، «معارف ادعیه» و «حدیث در مدرس فوقانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام فروغی، مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان در آیین افتتاح این دور از مسابقات قرآنی، هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد رقابت سالم میان طلاب عنوان کرد و افزود: واحد قرآن و عترت حوزه خوزستان در نظر دارد برنامه های ویژه ای را برای ترغیب و سوق دادن طلاب جوان به حفظ موضوعی و کل قرآن برگزار کند که إن شاءالله در آینده ای نزدیک با همکاری شما طلاب قرآنی، آن را اجرا خواهیم کرد.

وی همچنین زمان اعلام نتایج این دوره از مسابقات را اوایل ماه آینده اعلام کرد

برپایه این گزارش، در ابتدای آیین افتتاحیه دومین مرحله از مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، به نفرات برتر رشته های حفظ کل، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰، ۵ و ۱ جزء جوایزی و لوح های نفیس به رسم یادبود، اهداء شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha