جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه نیروهای انقلابی بحرین

حوزه/ استمرار بازداشت میلاد در چهارچوب عادت همیشگی رژیم آل خلیفه در بستن دهان ها و سلب آزادی ها و حقوق شهروندان در آزادی بیان صورت می گیرد چون نظام اصرار دارد همچنان به سیاست سخت گیری های سیاسی خود و تحمیل نظر خود به شهروندان ادامه دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نیروهای انقلابی بحرینی با صدور بیانیه ای خواستار آزادی مجید میلاد عضو شورای مدیریت جمعیت الوفاق الوطنی الاسلامی بحرین شدند. دادگاه بحرین به تازگی حکم بازداشت وی را تمدید کرده و این در حالی است که بیش از یک هفته از بازداشت وی به جرم بیان نظر خود می گذرد. وی در سخنان خود درباره مسایل کلی بحرین و شهروندان بحرینی اظهار نظر کرده و خواستار اصلاح ریشه ای نظام قانونی بحرین و توقف بحران سیاسی و قانونی کشور شده بود.

نیروهای انقلابی بحرین اعلام کردند استمرار بازداشت میلاد در چهارچوب عادت همیشگی رژیم آل خلیفه در بستن دهان ها و سلب آزادی ها و حقوق شهروندان در آزادی بیان صورت می گیرد چون نظام اصرار دارد همچنان به سیاست سخت گیری های سیاسی خود و تحمیل نظر خود به شهروندان ادامه دهد.

در این بیانیه آمده: برادر مجید میلاد زندانی بیان و وجدان است که وی و تمام انقلابیون زندانی دیگر هرچه زودتر باید آزاد شوند و رژیم آل خلیفه نیز باید از سیاست فرار و شانه خانی کردن از وظایف قانونی خود بردارد و در این زمینه باید پیش از هر چیز به توصیه های کمیته مستقل بحرینی و توصیه های شورای حقوق بشر سازمان ملل عمل کند و به تعهدات بین المللی خود در زمینه حقوق بشر عمل کند.

جمعیت الوفاق الوطنی الاسلامية

جمعية العمل الوطنی الدیموقراطي(وعد)

جمعية التجمع القومی الدیموقراطي

جمعية المنبر التقدمي

جمعية الإخاء الوطني

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha