جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار نقدی

حوزه/ سردار نقدی، با یادآوری اهمیت حفظ وحدت در شرایط حساس کنونی و با تاکید بر هوشیاری روحانیت گفت: خوشبختانه روحانیت شیعه در آزمایش الهی و مواجه با ماجرای تکفیری ها امتحان خوبی پس داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در هم اندیشی مدیران استانی حوزه و بسیج طلاب و روحانیون، در مشهد با تاکید براینکه امروز یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ بشر است،گفت: جبهه کفر با تمام قوای خود به میدان آمده و هدف آن هم تنها یک چیز است یعنی از بین بردن جبهه ولایت مداران.

سردار نقدی در ادامه بیان کرد: این تقابل را به وضوح در مذاکرات هسته ای  می بینیم بطوریکه شش کشور دنیا در یک سو و جمهوری اسلامی در سوی دیگر قرار گرفت و همه می دانند مسئله هسته ای بهانه ای بیش نیست  چرا که آمریکا به تنهایی هزاران کلاهک هسته ای دارد.

وی افزود: چیزی که برای آمریکایی ها مهم می باشد جریان انقلاب اسلامی است که با سرعت پیش می رود و می خواهند به هر طریقی که شده آن را متوقف کنند، در این جنگ حسّاس ، سلاحی که ما را جلو می برد نه اقتصاد، نه قوای نظامی و نه رسانه است، بلکه پیام ارزشمند ماست که مبتنی بر فطرت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ادامه داد:  ما دنبال عدالت خواهی هستیم و مبارزه با ظلم را خواستاریم؛ امروز شعار «مرگ بر آمریکا»  است که ما را جلو می برد، لذا  دشمنان حاضرند هرچه می خواهیم به ما بدهند، تا دیگر «مرگ بر آمریکا» نگوییم.

وی در ادامه با یادآوری اهمیت حفظ وحدت در شرایط حساس کنونی و با تاکید بر هوشیاری روحانیت اذعان کرد: خوشبختانه روحانیت شیعه در آزمایش الهی و ماجرای تکفیری ها امتحان خوبی پس دادند و وحدت با اهل سنت را برهم نزدند و مصداق بارز این هوشیاری برگزاری همایش ضد تکفیر در سال گذشته در قم بود .

سردار نقدی با بیان لزوم هوشیاری جامعه و آگاهی نسبت به اتفاقات دنیا تاکید کرد: راه های نفوذ دشمن را همواره باید رصد کرد، یکی از آن  راه ها شعار بهبود معیشت مردم ایران در گرو ارتباط با غرب می باشد و روی این مسئله کار زیادی کرده اند؛ به طوری که رئیس جمهور آمریکا در پیام نوروزی به مردم ما می گوید اگر با ما دوست شوید، بیکاری تان برطرف شده و رفاه به سراغ تان می آید و در یک کلام خوشبخت خواهید شد،اما رهبری درست در مقابل این دیدگاه اقتصاد مقاومتی را بیان می کنند که این دیدگاه باید به طور دقیق برای مردم تبیین شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha