جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 392200
۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
شهادت

حوزه/ مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: متاسفانه پیکر اسلام مبتلا به بیماری خطرناک و غده سرطانی به نام اسرائیل شده است و تنها راهبرد علاج و برطرف ساختنش، جراحی این غده و حرکت انقلابی در برابر رژیم منفور صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد با حضور در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه برگزار شد عنوان داشت: رجایی و باهنر با شهادت خود به خدمتگزاران انقلاب فهماندند که پایان خدمت به انقلاب و مردم شهادت است و بدین وسیله می توان جاودانه شد.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: بسیاری از کشورهای دنیا آروزی حکومت اسلامی و امنیت و اقتدار انقلاب را در سر دارند اما به برکت حرکت انقلابی و عاشورایی بنیانگذار انقلاب اسلامی نظام مقدس با صلابت و اقتدار اهداف از پیش تعیین شده را به انجام می رساند.

وی بیان داشت: امروزه غده ای سرطانی به نام رژیم فاسد و غاصب صهیونیستی مانع از پیشرفت و پیشروی دین مبین اسلام در مناطق مسلمان نشین  و اروپایی است، اسراییل با استخدام متفکران و برنامه ریزان و همچنین با تعیین راهبردهای بسیاری درصدد ضربه زدن به پیکر اسلام می باشد.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: هماهنطور که امام راحل نوید پیروزی مسمانان و شکست دشمنان اسلام را می داد امروز نیز رهبر معظم انقلاب عمر رژیم فاسد صهیونیستی و غده سرطانی را رو به پایان می بیند و شمارش معکوس زوال و نابودی اسراییل به صدا درآمده است.

این مسئول در ادامه افزود: متاسفانه پیکر اسلام مبتلا به بیماری خطرناک و غده سرطانی به نام اسراییل شده است و تنها راهبرد علاج و برطرف ساختنش، جراحی این غده و حرکت انقلابی در برابر رژیم منفور صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه عنوان داشت: امروزه صدور انقلاب به تمام جهان موجب شده است که رژیم صهیونیستی خود را در محاصره مسلمانان ببیند و با هجمه های فراوانی که بر کشورهای مسلمان نشین وارد می کند درصدد خلاصی از این فشارها و محاصره از سوی مسلمانان است.

وی ادامه داد: رژیم صهبونیستی از یک طرف از سوی حزب الله و از جهت دیگر حماس و در ضلع دیگر با کرانه باختری و مبارزات آن منطقه درگیر بوده و در محاصره مسلمانان قرار گرفته است و تنها ضلع دیگر آن دریا می باشد لذا اگر رزمندگان مدافع اسلام اسراییل را شکست دهند فشارهایی که از سوی مسلمانان بر این رژیم وارد می شود او را ناچار به غرق شدن در دریا می کند که جنایات و فساد این رژیم سبب می شود که حتی ماهیان نیز از خوردن و بلعیدن آن ها خودداری کنند.

حجت الاسلام یوسفی راد در پایان گفت: حضور مستشاران و فرماندهان نظامی ایران در سوریه و همچنین دلگرمی هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب مسلمانان سوریه و عراق را مورد عنایت خود قرار می دهد عزم آن ها را برای رویارویی با دشمنان دوچندان کرده است و امید است که باعنایات خداوند متعال به زودی زود داعش و دست نشانده های آمریکا نیست و نابود گردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha