شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی معبودی

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تفکر انقلابی جاری در کشور موجب به زانو درآمدن دشمن شده و توطئه های آنان را خنثی نموده است.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در قزوین به موضوع  بصیرت انقلابی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره وگفت: با تقویت روحیه انقلابی و بصیرت افزایی می توان  جلوی انحرافات از اسلام و مبانی انقلابی را گرفت و همواره این مساله را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم که باید در برابر جبهه کفر و استکبار ، مقاومت کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که دین از سیاست جدا نیست و ما باید با حفظ و تقویت روحیه انقلابی به استقلال و عزت بیشتر کشور در سایه هوشیاری در برابر نفوذ دشمن کمک کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: باید در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام آگاه بوده و بصیرت لازم را داشته باشیم تا دشمنان نتوانند کوچکترین لطمه‌ای به نظام وارد کنند و ازاینکه این انقلاب باعث شده نام کشور ما در جهان مطرح شود باعث عزت، افتخار و سربلندی ملت و کشور است.

حجت الاسلام معبودی به تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی در رابطه با بصیرت داشتن وانقلابی بودن وانقلابی ماندن بیان داشت: حکمت و بصیرت رهبرانقلاب  برگرفته از تعالیم قران و ائمه اطهار است و جاری ساختن تاکیدات ایشات درباره اقتصاد مقاومتی کشور را سربلند و خودکفا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب درسال های گذشته مسئله جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی مسائل فرهنگی و مسئله نفوذ و درروزهای اخير نيز تفكرانقلابی  بودن را مطرح كردند كه اين مسائل و اقتصاد  مقاومتی مهمترين دغدغه های  رهبر انقلاب است كه بايد محقق شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha