سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم و مسئولان برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز چهارشنبه دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و محمد رضا صالحی، استاندار خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای، از عموم مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بزرگ مرد انقلاب و سیاست،مظهر صبرو استقامت، آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری(مد ظله العالی) باعث تاثر و تالم فراوان گردید.

چهره محبوب و آشنای مردم و غمخوار کشور وانقلاب که نقش بی بدیل ایشان در طول سال های مبارزه وتلاش فراموش نشدنی است. از تحمل مرارت ها و زندان و شکنجه جلادان رژیم ستمشاهی تا نقش آفرینی در مقاطع حساس پس از انقلاب اسلامی وحضور در عالی ترین سطوح نظام در مجلس شورای اسلامی، جانشینی فرماندهی کل قوا، خدمت صادقانه وتلاش مستمر در طول دوران ریاست جمهوری، حضور در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری، انجام کارهای بزرگ با تدبیری مثال زدنی و حراست عاشقانه از خط امام و رهبری ایشان را به استوانه نظام تبدیل کرده بود .

اکنون این یاردیرین امام ورهبری از میان ما رفت و ملت شریف ایران را در فقدان خود مغموم کرده است.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت این غم جانکاه به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور و ملت شریف ایران مخصوصاً مردم عزیز خراسان شمالی از عموم مردم استان، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها دعوت می شود، در مراسم بزرگداشت این عالم برجسته که در روز چهارشنبه 22 دی ماه از ساعت 10 تا اذان ظهر در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار می شود، شرکت کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha