جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، از برگزاری همایش «نقش روحانیون به ویژه شهدای روحانی در دفاع مقدس»، در اخرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش نقش  شهدای روحانی این استان در دفاع مقدس خبر داد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت نقش و تاثیر  روحانیون، بانوان، جوانان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریورماه رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد بیان داشت: این رژه در شهرستان های خرم آباد و بروجرد با حضور مردم و مسئولان با هدف به نمایش گذاشتن قدرت و توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهد گذاشته شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان از دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه این استان خبر داد و اظهار داشت: دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با خانواده شهدا نیز از جمله برنامه های شاخصی است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ پازدار، غبارویی گلراز شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تجلیل از خانواده شهدا به ویژه شهدای روحانی و همچنین برگزاری یادواره های شهدا با حضور روایان دفاع مقدس را نیز از دیگر برنامه های محوری هفته دفاع مقدس در استان لرستان برشمرد.

وی در ادامه از برگزاری نمایش رزمی فرهنگی عاشوراییان در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: این رزمایش نیز 23 شهریورماه در خرم آباد برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در پایان از نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام روایان و مبلغان راوی دفاع مقدس به ادارات، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این برنامه ها با حضور بسیجیان ،خانواده های شهدا و مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha